Byxmyndig svåger.

Just nu är jag hos Andreas. Hans bror fyller byxmyndig idag så senare blir det tårta, mums!
Jag har precis sett klart Svärdet i stenen. Jag bara älskar Disneyfilmer! Andreas är och hjälper hans bror med sin cross och moped, tror jag. Jag förstår så lite av det där.

Igår så såg jag och Andreas på Jurassic Park 3. Som tur var så drömde jag inte om dinosar inatt. För de som inte visste så är T-rex min största fobi, blä.

Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Jag känner att jag är väldigt trött idag, Andreas också. Så det blir väll inte allt för livlig kväll.

Ha en bra lördag! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ja men visst var den! :O Jag vill ha!! :D <3<3



Gumman min <3<3<3

2010-04-24 @ 16:28:20
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

tur att det inte är så stor risk att det kommer en t-rex då :D :D :D de är inga trevliga typer!!! :D och inte den där som spottade lila slem som förlamade folk heller, vad hette den.. i första filmen.. hur kan jag glömma, jag kan ju den filmen utantill... :) dilophosaurus :D hette den!

2010-04-26 @ 20:22:29
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0