Dreaming about you.

Jag börjar drömma om mamma mer oftare nu. Drömde om henne förra veckan, natten till fredag tror jag det var. Tyvärr så kunde jag inte skriva ner den direkt då, så nu är det lite glest i minnet om vad drömmen handlade om.
Jag läser iaf just nu P.S I Love You och jag tror det är därifrån drömmen skapades.

I drömmen hade min mamma lämnat efter sig brev till mig. Jag minns hur jag öppnade kuvertet sakta och kände på hur texten hade sjunkit in i pappret efter det hon skrivit, precis som Holly gör i boken och filmen. I drömmen läste jag aldrig vad hon hade skrivit. Jag minns bara att jag var så lycklig att hon fortfarande fanns kvar i alla brev jag skulle få. Mer kommer jag inte ihåg tyvärr. Jag har ett vagt minne av att mamma var med mig innan brevet kom framför mig och jag förstod att hon var död.

Saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0