Fruktansvärt läskigt.

När jag var 6 år så var jag dum nog att se på Jurassic Park med min kusin. Och sen dess har T-rex varit min största fobi. För att kortfatta informationen om vad som kommer nämnas i inlägget.

I NK:n så jobbar vi just nu om evolution. Min grupp jobbar om den tid då dinosaurierna levde på jorden. Så förra veckan satt jag och snabbläddra i en bok vi hade lånat på biblioteket. Låg halft på bänken för att jag var så trött och hade boken ungefär en decimeter från mitt ansikte. Då plötsiligt när jag slår upp en av de sista sidorna skriker jag till: "FAN VAD ÄCKLIGT!", och slänger boken ifrån mig. Mina kompisar frågar vad jag gör så jag slår upp sidan igen och visar dem vad som fick man att reagera så.


Denna äckliga sak titta rakt in i mina ögon och det ser ut som att den håller på att komma ut från boken och sluka mig hel. Så otroligt äckligt och läskigt! Mina kompisar skrattade åt mig, vilket också Andreas gjorde. Men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag är livrädd för Tyrannosaurus Rex, LIVRÄDD. Jag är livrädd för något som levde för 65 miljoner år sedan. Detta är min största fobi.
Och sen säger Andreas: "Fan vad coolt det skulle vara om de började leva igen". Jag tittade på honom som om han vore en idiot. Jag vet inte om det är möjligt att göra det som de i Jurassic Park gjorde. Men får jag reda på att det är möjligt och att de börjat göra så ska jag besöka det stället och spränga det!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA lite kul var det när man läste det nu iaf :D



en t-rex vore nog inge vidare att träffa på nej!! usch och fy!! =S



det kommer säkert va nån idiot som kommer på att återskapa dinosaurier, för o tjäna pengar som han gjorde den där vad han nu hette i filmen, usch och fy!!! har sett 1:an många ggr, 2:an & 3:an nån gång oxå men det är ju 1:an som ÄR själva jurassic park :D



jag såg den när jag var ca 10 på bio och brorsan var ca 7 och mamma höll en jacka framför honom när det var läskiga scener haha :D

2010-04-29 @ 23:25:58
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0