FUCK YOU WORLD!

Less, less, less, less, less, less!!!!!!!

Inget sommarjobb för min del. Och när ska jag hitta tid att söka något annat när jag badar i läxböcker hela tiden. Hur ska jag ha tid att skriva ett CV?! Och jag är less att behöva välja mellan lägenhet istället för tatuering, sydafrika och utlandsresa med tjejerna nästa år. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!! Jag vill så gärna flytta till något eget. Men jag vill så gärna tatuera in mamma på ryggen, fara på min mosters bröllop i sydafrika och fara utomlands med tjejerna från klassen nästa sommar. Jag blir knäpp!!!!!!!!!!!

:'(

Kommentarer
Postat av: Anna

man kan ju inte få allt tyvärr, om man inte är miljonär =)



du får tänka efter vad som är viktigast...



tatuera dig kanske du kan göra senare t.ex.

även om det är trist o vänta =S

2010-04-29 @ 23:27:09
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

ja dessa jävla jobb, fan säger jag också!!! skit att man inte kan få nått o ändå har jag flera års utbildning men inte hjälper det!!! är så less!!!!!!

2010-04-29 @ 23:27:40
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0