Here is a little story i have to tell.

Jag steg av bussen igår och satte mig i bilen som Andreas körde medans han pratade i telefon med sin mamma. Jag stirrade och stirrade och stirrade på honom tills han la på telefonen och frågade vad det var och flinade.
Jag: märker du inte något?
Andreas: du har sminkat dig?
Jag: ....
Andreas: du har plattat håret?
Jag: ....
Andreas: men vad är de då?
Jag: sätt ihop alla de sakerna, vad har jag då gjort?
Andreas: men jag vet inte, säg nu!
Jag: men jag har ju fixat mig....
Andreas: jaaaahaaaa, nåååå liiilla gummaaan, vad sööööt du är!
Jag: *putar med läppen*
Andreas: fixade du dig fin för min skull?
Jag: *nickar*
Andreas: nåååååååå snyyyyygging, duuu är så guuullig!
Jag: och du märker inte änns något *korsar armarna över bröstet*
Andreas: men du är alltid lika vacker i mina ögon.
Jag: hmm..
Andreas: där var jag allt romantisk *ler ett stolt leende*

Ja herregud, vet inte vad jag ska säga. :P

Ikväll ska man på tjejmiddag hos Fiia och sen blir det utgång!


Kommentarer
Postat av: JOSSA

supermysig blogg bruden :)



hoppas du haft en bra vecka ? puss !

2010-04-11 @ 03:29:59
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0