I hate söndagar!

Jaha, söndag idag. Imorgon är det skola som gäller igen. Gah, döda mig.

Igår så hade jag och mina tjejer en mysig hemmakväll hos Anabanana. Vi bestod av mig, Annah, Emma, Marléne och Ellinor. Det var jätte roligt att få träffa alla men det var mest roligt att få träffa Emma igen som nu bor långt åt söder. Imorgon kommer det kännas som om det är någon som saknas, och det kommer vara Emma. Saknar henne redan!
Aja, vi gick till en fest där Chrille höll hus. Men jag måste då säga att det var den sämsta festen jag varit på. Det var så ovärt att gå dit och tillbaka, vilket sammanlagt typ tog en timme. Jag blir bara arg jag tänker på det. Åh, jävla idiotfitta. Usch, nu är jag ful i munnen, men det är man ibland också (eller ganska ofta).

Andreas är och hjälper sin farbror med skotern. Han har varit borta ett bra tag nu. Kanske ska ta och plugga lite medans han är borta. Jag tror det blir så.

Åh vad jag blev arg nu! Hatar söndagar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0