I'm a star.

Fyfan vad duktig jag är! Jag är klar med NK uppgiften så nu ska jag låta den ligga tills imorgon och titta igenom den en sista gång innan jag skickar in den.

Imorgon är det fredag! Slutar halv ett, fyfasen vad skönt! När jag kommer hem ska jag göra det som står ovan och sen kommer Andreas hit och vi ska bara ha en mysig fredagkväll med tacos. Det kommer säkert bli en tidig kväll med tanke på hur trött vi alltid är på fredagar. Sedan på lördag ska vi till honom och fira hans lillebror som blir byxmyndig, haha. En bra helg helt enkelt. :)


Eclipse - 30 juni, då smäller det tjejor! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

DÅ JÄVLAR :D <33

2010-04-23 @ 00:16:49
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0