Time for miracles.

Idag gick jag och Janina på stan på vårat stora hål vi hade idag. Jag köpte många nödigheter som en ny mascara, hårinpackning, deo, och en ny rakhyvel. Jag gick även och köpte en ny tungstav och han på butiken bytte den åt mig för att jag tycker det är lite läskigt. Den känns väldigt konstigt med en kortare stav för att läkstaven är ju väldigt lång när tungan sväller upp så mycket. Men det är mycket mer behagligare med en kortare stav, då är det inte lika mycket ivägen när man äter, när jag råkat bita på den några gånger. Sen köpte jag en keps... en lila.. tror ingen är förvånad, jag älskar lila! Den är superfin och jag tror en viss pojke kommer vela låna den, haha.
Tyvärr så kommer inga bilder på mina inköp och jag har inte än hunnit ta kort på mina leggings, har verkligen inte tid. Har inte änns tid att sitta och skriva här. Har tonvis med läxor, igen.

Förövrigt börjar mina fräknar komma fram mer nu när solen börjar titta fram mer och mer, me like!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag måste oxå skaffa en keps!



tungstav, uuuh jag ryser när jag tänker på det, skulle aldrig vilja/våga ha det!

2010-04-26 @ 20:25:59
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0