Två dagar i mitt andra hem.

Jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva. Men jag var tvungen att skicka en jobbansökan och lite grejer till skolan. Nu ska jag fara till Andreas och kommer inte hem föränns på torsdag. Idag ska jag bara vara tråkig och plugga, men jag tror inte han har något emot det när han får sitta och spela lite spel istället, nörden till fästman som jag har. Imorgon ska vi på kalas hos hans farbror som fyllt 50 år i helgen. Jag är bjuden dit så jag sover hos Andreas även imorgonkväll också.

Och sist men inte minst har jag köpt ett par apläckra leggins idag! Jag kunde bara inte hålla mig, plånboken är inte glad just nu ska jag säga. Jag har på mig dem nu och de är helt underbara, hihi. Egentligen skulle jag spara dem till helgen då jag och tjejerna ska partaja, men jag var bara tvungen att slita på mig dem.

Aja, nu hinner jag inte sitta här och babbla (skriva) nå mer. Måste packa!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sötskit!:) Hur ser dom apläckra legginsarna ut då? ;D

2010-04-14 @ 20:17:42
URL: http://lovisaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0