Det var längesen jag skrev en lista.

DU...

Smeknamn:
Fellan, Flis, Flisan, Fesche.
Födelsedag: 21 Februari
Bor: By utanför Luleå
Arbete: Sova ;)

FAVORIT…

Färg:
Lila
Plats: I Andreas armar.
Drog: Snus...haha.
Fordon: Bil
Film: Avatar
Affär: Får väll bli Gina
Serie: TrueBlood
Café: Ja, brukar inte fika så ofta, men Roasters typ.
Skor: Converse

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Klart
Gnälla: Det gör alla.
Skrika: När jag blir kittlad, annars brukar jag försöka hålla igen.
Drömma mardrömmar: Väldigt ofta.
Drömma sexdrömmar: Det var länge sen sist, så inte ofta.
Försöka vara annorlunda: Nejnej.
Klä dig i svart: Joda.
Ha sex: Haha, you know it. ;)
Hata folk: Om jag gör...dålig vana.
Lita på folk: Ja, men det är inte många personer.

NÄR…

Åt du senast:
 För två timmar sedan. 
Läste du en bok senast: Igårnatt.
Var du på konsert senast: Lulekalaset -09. 
Köpte du något senast: Igår,kladdkaka.
Kysste du någon senast: I måndags.
Hade du sex senast: Hahahaha, om det nu är så viktigt, lördags.
Svor du senast: För ett tag sedan, spillde ut mitt saftglas.
Sjöng du senast: Ja, tror jag vrålade här hemma i måndags.
Klagade du senast: För nån timme sen.
Är det sommar: Just nu.

VEM…

Saknar du:
Mamma.
Rörde dig sist: Loka
Kysste dig sist: Älsklingen :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Ja det måste ha varit älsklingen där också.
Fick du sms från senast: Sandra
Älskar du: Älskingen, mina vänner, pappa, min släkt, många. :)
Sov du med senast: Älsklingen. :)


HAR DU…

För många vänner:
Nejnej.
Tvångstankar: Ja har en del, ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Depression.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Armen
Några piercings: Tungan
Egen dator: Ja, däremot sitter alla på den.
Gjort bort dig rejält: Ja, det har hänt. Hemskt.
Bra självförtroende: Det går upp och ner.
Kysst någon: Ja
Haft sex: Jaaaaa
Köpt kondomer: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Jag är kär. :)
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Ja, men inte när jag varit tillsammans med Andreas.

HUR….

Går du:
 Normalt
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn.
Mycket pengar har du: Jag klarar mig gott och väl.
Tjänar du pengar: Nepp.
Ofta diskar du: Aldrig
Ofta städar du: Inte ofta, mitt rum är ganska äckligt, sover bara i det rummet nu för tiden.
Ofta träffar du din familj: Just nu är det bara nån gång i veckan, är ofta borta. 
Mycket äter du: Tills jag blir hyfsat mätt, hatar att vara proppmätt.

ÄR DU..

Förstående:
Absolut, inte för allt, men det mesta.
Öppensinnad: Nja, inte direkt.
Arrogant: Nej, hatar såna personer.
Osäker: Ganska
Blyg: Ja, med nya människor.
Smart: Ja, det är jag väll.
Sentimental: Ja
Pratglad: Ja, när jag vill.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: och jag dej min fina fellan :) i vinter ska vi umgås mer, nu får det vara nog med den här frånvaron ! haha <3

2010-08-05 @ 01:39:28
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0