Early weekend.

Jag har precis kommit hem till min älskling. Han jobbar fortfarande men kommer hem på en halvtimme/fyrtiofemminuter. Ikväll ska vi bara myyysa för idag steg jag upp klockan 6, fyfan...
Och jag behövde inte änns stiga upp klockan 6, för jag började 12.15, inte 8.15 som jag trodde. Så jag och Janina dödade tid på skolan, käka tidig lunch och gick på stan så att jag kunde köpa block och pennor.
Men jag får tillbaka min tid, för nu har nämligen jag tagit en tidig helg. Jag har inga fler lektioner den här veckan för att de inte har börjat ännu, höhö. Att det inte alltid kunde vara så.... Nåja, jag får njuta när det väl är såhär! På måndag får jag tillbaka, då går jag till 17.00....

Nu, musik!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den som ändå fick ledigt resten av veckan ;) Inte jag...snyft :'( puss! <3

2010-08-25 @ 16:36:25
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Marléne

jag och annah är typ de enda som inte fått en enda ledig dag i veckan...:( inte gilla... jag kommer ha en lektion varje torsdag och det är bild så de känns inte så värt att stiga upp halv 7 och sluta 10.30:( Buhu!

2010-08-26 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0