Gissa vilken dag det är idag?

Idag är det den 20 augusti 2010. Den 20 augusti 2005 blev jag och Andreas tillsammans. Den 20 augusti 2009 förlovade vi oss.

Idag firar vi 5 år tillsammans. Idag firar vi ett år som förlovade.

Är det verkligen sant? 5 år? Vars tog åren vägen? Och är det verkligen sant att vi fortfarande är tillsammans? Så unga som vi är?

Ja, det är sant. Vi står här, efter 5 år, och är fortfarande tillsammans. Den enda skillnaden efter 5 år är att vi är mer förälskade i varandra. Vi är också ett starkare par. Vi skulle klarar oss genom vad som helst och vi skulle ändå stå kvar tillsammans.

En kille som Andreas är svår att hitta. Han har alltid funnits där för mig. Han har lyssnat på mig de nätter jag inte kunnat somna. Han har alltid stöttat mig, och jag honom likaså. Jag har öppnat upp mig för honom så som jag aldrig trodde att jag kunde öppna upp mig för någon, han likaså. Vi kan prata om precis allt. Jag skulle kunna gå en helt vecka utan att duscha, borsta tänderna, ja allt, och han skulle ändå tycka att jag var vacker. Denna kille älskar verkligen mig för den jag är, och jag honom likaså. Han är min bästa vän.

Denna kille har förberett en överraskning till mig idag, så nog finns det lite romantik i honom, haha. Åh, jag är verkligen världens lyckligaste flickvän just nu. Jag älskar min Andreas så otroligt mycket. <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är så härligt att ni två har varandra, och att ni har haft varandra så länge :D

2010-08-21 @ 01:03:55
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vackra vackra ni ! :) grattis, man blir ju tårögd, blödiga Anna ! haha, jag älskar dej gumman, hoppas andreas behandlat dej som den prisessa du är idag :) <3

2010-08-21 @ 02:47:59
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0