Home again.

Andreas har precis skjutsat hem mig och det slog mig att jag inte sovit hemma sen tisdagsnatt, alltså en vecka. Jag som bädade rent i sängen och allt. Jag har bara hunnit sova en natt i den. Så det kommer bli mysigt att gå och lägga sig i sin egen säng inatt.

Andreas har varit en pain in the ass idag. Herregud, helt speedad, nypt här och där, kittlat här och där, pussat och slickat mig i ansiktet. Jag har skrikit och lådsasgråtit hela tiden. Svettats som en gris när vi brottats i sängen för att jag blivit så less. Men han är ändå så söt, han gör ju bara så för att han älskar mig och vill vara nära mig hela tiden. När jag frågade varför han höll på som han gjorde så sa han att det var för att jag är så mysig. Höhö. Min plutt! :)

I fredags fick jag hem boken och idag fick jag hem säsong ett av TrueBlood. Så jag har värmt mig köttfärspaj och tänkte ta och se lite. Men nu hör jag att det åskar ute, så jag får nog tänka om...DAMN!

Bilder från stugan kommer senare, brorsan har min dator. Nu blir det käk!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: det blir gr8 ! :) snart kommer jag hem ! <3

2010-08-03 @ 12:19:40
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0