I was broken and alooone!!!

Blä, jag har sovit så dåligt inatt. Drömt mardrömmar och vaknat flera gånger. Somnade inte föränns vid 6 imorse. Hade ställt väckaren på 12, jag klarade inte att ta mig upp så jag ställde om den till 13. Jag tog mig inte upp ur sängen föränns 14.

Jag har precis hällt i mig en stor kopp svart kaffe så att jag ska piggna till.

Nu ska jag gå och packa för senare ska jag ta en buss till Andreas och sova där hela helgen. Ikväll blir det att gå på lulekalaset. Imorgon blir det att gå på det igen med tjejorna. På lördag samma sak, fast då följer Andreas med igen. Och vet ni vad som händer på lördag också? Jo, jag ska stå längst fram vid stora scenen och skrika takidasånger, WOOOHOOOOOO!!! Taggataggatagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0