Merde.

Ja, första skoldagen av mitt sista år var igår. Det var bara lite information och schema och sen fick man gå. Gick på stan ett tag med tjejorna och inhandlade mina höstskor och en kalender. Nu måste jag bara köpa ett mattehäfte, två skrivblock och några pennor. Tror jag inhandlar det imorgon när jag har nästan två timmars lunch. Det dåliga med onsdagar är att jag börjar 9.25 och jag måste ta 7 bussen, för jag hinner inte till lektionen, kommer typ en kvart för sent om jag tar 9 bussen. Aja, får väll sitta och chilla i fiket då. Imorgon börjar iaf allvaret. Inge mer chillande nu föränns höstlovet, fyfan.

Nu ska jag gå och ta en till Ipren. Min mage is killing me.

Jag såg nu att jag inte har någon lektion på torsdag heller. Har bara en lektion på torsdagar fram till jullovet och den lektionen är inställd, höhöhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0