Mysig kväll.

Idag har jag haft en underbart mysig kväll med Anna och Ellinor! Vi gick på stan. Jag inhandlade en tröja/tunika från BikBok för 40 bananer. Sen gick vi hem och började med maten. Fysatans vad gott det var! Blev ploppmätt. Sen väntade vi på att Ellinor skulle komma tillbaka. När hon kom så skvallrade vi lite, sen gick vi mot Kvantum för att köpa sötsaker. Det blev kakor och godis. Sen sken klockan iväg och vi insåg att det bara var 20 minuter tills min buss skulle gå. Så vi halvsprang tillbaka till Anna med munnen fullproppad med kakor och godis, hämtade mina saker och sprang till min buss. Som tur var så var bussen lite sen så jag hann. Väl på bussen så rann det svett från mig för att det var så kvavt ute och för att vi sprungit som gnur. Sandra steg på bussen efter några hållplatser så vi satt och snackade ett tag också. En helt underbar kväll helt enkelt! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: det var underbart idag, det blir så jäkla skönt när vi väl ses ! ly <3

2010-08-11 @ 01:53:54
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0