Toppenkväll med tre snygga brudar.

Igår hade jag en myskväll med tre snygga brudar. Vi gjorde iordnng allt gott alla hade med sig. Sen satte vi oss till bords med varsitt vinglas och började skvallra och prata om allt och inget och käkade som om vi aldrig ätit gott snacks förut. Musiken dånade, vi dansade och skrattade för full hals. Skit kul hade vi! Något vi bara måste göra om, plus att Janina måste vara med då! Vi saknade dig igår stumpan!

Idag mår jag mindre bra. Det där med varannan vatten när man dricker vin har jag inte lärt mig ännu. Så idag har jag sovit och åter sovit för att min skalle har gjort så ont. Min kväll kommer bara inleda en massa film och sängliggande. Nu, film.

Kommentarer
Postat av: Anna

LETT att det ska göras om <3 vi hade sjukt kul

2010-08-29 @ 01:03:52
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0