Våran dag på Artic.

Andreas jobbade till 3 tiden på fredagen. När han kom hem hade jag börjat fixa mig och han började göra likaså. Jag fick packa ner det jag behövde på en kväll. Då förstod jag att vi skulle sova borta. Vi for in till staden och körde runt. Jag var så nervös att jag ville spy, haha. Sen pakerar vi och börjar gå en bit. Sen går vi in på Artic Hotell i Luleå. Jag känner hur lyckan bubblar i mig. Vi checkar in. Tar hissen upp med en utav de som jobbade där. Damen frågar om det är vi som har kärlekspaketet. Andreas blir nervös och jag blir bara mer nervös, han svarar ja. Sen hittar vi vårat rum. Jag får blunda medans han leder in mig i rummet. Sen får jag titta. Framför mig står rosor, fruktskål, två glas. Mer hinner jag inte se föränns jag kastar mig i hans famn och pussar och kramar honom, jag börjar gråta. Att min lilla plutt kunnat göra något sånt här romantiskt har inte gått upp för mig. Jag vänder mig om igen och ser att det är 5 rosor, som representerar våra år tillsamans. På risen står det: Tack för 5 fina år, hoppas att det blir fler i fortsättningen. Jag älskar dig! / Andreas.
Det står en saftig fruktskål, två champangeglas tillsammans med en ishink med champange i, servetter är uppsatta fint. Allt var så fint!

Vi korkade upp champangen och satte oss på sängen och skålade. Klockan var inte så mycket då så vi la oss i sängen och halvsåg på tv och drack champange. Jag började fixa mig för middagen. När jag var klar gick vi ner till restaurangen. Beställde Biff med potatisbunt, bea-sås, ungsbakad tomat och var sin öl. Maten har hur god som helst. Jag ville såklart ha en efterrätt. Så jag tog vanlijglass med syltade hjotron. Andreas tog någon med choklad och jordgubbar. Och vilka efterrätter! Hade inte med mig telefonen så att jag kunde fota dem, men det var för vackra för att äta, haha. Vi åt dem iaf.

Sedan gick vi upp på rummet, tog på oss morgonrockarna och la oss i sängen och bara höll om varandra och såg på tv och åt från fruktskålen Stackars lilla älsklingen var så trött att jag inte märkte när han somnade. Jag lät honom sova och tog mig en dusch. Sen la jag mig bredvid honom och somnade jag med. Och gott sov vi!

När vi vaknade så tog vi på oss och gick ner för att äta frukost, skiiit gott! Efter det checkade vi ut och gick ett tag på stan. Jag inhandlade lite grejer. Sen for vi till älsklingen, och det var det.

Ett helt underbart 5 års firande. Något jag alltid kommer att komma ihåg. Så romantiskt och mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0