Addicted.

Hej allihopa! Jag är vaken fortfarande. Somnade hos våra grannar när vi var där och åt middag. Förbannat skön soffa alltså. Så jag är inte så himla trött ännu. Ska ta mig nå litet att äta, sen packa ner mig själv i min säng och lyssna på min nya audiobook. Har lyssnat klart på Hungry For You. Den var riktigt bra! Ganska seg i början, men blev mycket bra! Nu har jag tyvärr blivit beroende av att lyssna på en ljudbok på kvällarna. Man kan inte sluta för att det är så spännande. Det är enklare att lyssna på kvällen än att läsa. Och tyvärr så är dom inte gratis häller...
Iallafall, jag fortsätter med samma författare, Lynsay Sands. Denna bok är första boken i en serie på 12 böcker! En del karaktärer dyker upp och så där i alla hennes böcker, även om det inte tillhör en serie. Men alla hennes böcker (vad jag förstått) handlar om såkallade Immortals. Gaah, så bra! Väldigt beskrivande och..bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0