En historia om att köpa snus.

Fucking fredag igen! Har bara haft en lektion idag som innehåll Luciasång till Luciatåget. Sen har jag, Janina och Anna.H varit på riskettan idag. Ungefär fyra timmar tog det. Men det var ändå intressant att höra på vad läraren hade att säga och när man fick fundera själv också.

Sen tog jag bussen hem och när jag kom ill byn var jag tvungen att springa och köpa snus. Hade en kvart på mig innan bussen gick hem. Jag har god tid på mig tänkte jag. När jag väl kom in på ICA så är det tre stycken före mig i kön. Det tog ett tag för mig att inse att alla tre hade paket att hämta ut eller att lämna in. De första två gick relativt fort. Men den tredje tog hela fem minuter. Men jag stod i min egna värld. Och när den framför mig är klar ser jag efter henne när hon går iväg. Då ser jag i fönstret hur bussen far iväg. "Helvete, vad är klockan?!" tänkte jag. Klockan var 17.16, bussen ska gå 17.15. Så jag svor för mig själv. Köpte snus och ringde efter skjuts. Pappa var i byn och tränade brorsans basketlag. Så jag började gå till sporthallen. Jag ringer Andreas och ser om han är i närheten. Han skulle nämligen till en kompis som bodde i byn och tänkte att han kunde skjutsa hem mig. Men nej, han hade redan kommit fram och klunkat en öl. Men han var på byn. Bara några meter ifrån mig. Så jag fick några pussar från honom innan jag gick till pappsen. Han har gubbkväll med grabbarna ikväll. Så jag ska mysa hemma med IDOL och sen göra en tidig kväll. Är otroligt trött.

Helt ointressant inlägg. Bloggtorka som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0