En sur Andreas, haha.

Jag och Andreas har precis kommit till honom. Han har konstant tjatat om att få sin julklapp idag, hahaha. Oj vad jag skrattat. Hans anledningar för att få den har varit så absurda, som: "älskar inte du mig? om du älskar mig så ska jag få spelet NU!"
Hahahaha, ojoj. Lilla Felicia har faktiskt en överraskning åt honom. Jag har nämligen tagit med mig spelet, och det vet inte han, så han är på jättedåligt humör just nu. :P Ska överraska honom om ett tag med det. Tycker sååå synd om honom. :P Han har ändå fått vänta i fyra veckor nu, stackarn, haha. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle kunna hålla mig så här länge med att inte ge honom det. Men nu är han värd det. Plus att jag vill spela lite The Sims 3. Och då måste han ju också ha något att göra. :P

Nu ska jag hjälpa honom att ta upp XBOX:et till hans rum, och sen ge honom spelet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0