Feliz Navidad!

Julsånger spelas i huset. Har precis lyssnat på min favorit, Feliz Navidad! Vi ungar i huset har öppnat ett paket på morgonen enligt tradition. Ett Xbox 360 med Kinect. Så min syskon spelar för fullt. Som störst får jag låta dem spela av sig så att jag sen kan stå själv och spela lite.

Ville bokstavligt talat strypa min bror imorse. Han vaknade klockan 5 imorse, sitter på datorn och spelar hög musik för att han egoistiskt vill få upp mig, min syster och A-K ur sängen för att få öppna paket. Så jag har inte varknat på bra humör idag. Skulle behöva gå ut och skrika av mig lite så att jag blir på bättre humör. Sen har jag inte sovit mycket inatt heller. Sovit kanske 3-4 timmar.

Jag får försöka ta mig i kragen, vill inte vara på dåligt humör på självaste julafton.
Ska fika prinsesstårta och dricka kaffe nu från igår då vi firade min farmor här hemma. Kanske blir lite piggare då.

God Jul på er då mina fina läsare. Hoppas ni får en bra julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0