Irriterad och förväntansfull.

Först vill jag säga att jag hatar de nya busstiderna som länstrafiken har gjort för oss som ska mellan byn och stan. Klockan 07.00 går bussen på morgonen istället för 07.15. I vanliga fall är jag på skolan 07.50-55. Men nu är jag på skolan 07.35! 40 minuter innan jag börjar!
Och sen vill jag säga att det var så onödigt att komma till skolan på morgonen. Den första lektionen har jag inte kunnat göra något för att pianisten som ska spela för mig inte har kommit. Sen har vi ingen ensemble nu heller. Så jag börjar inte föränns 12.15. Fuck vad irriterad jag blir. Och trött är jag också!
Men åh andra sidan så ska vi bara fika och prata lite på mina två sista lektioner. Vilket är väldigt skönt. Har typ ingenting att plugga till nu i slutet av terminen. Ska plugga till ett engelska tal till på fredag. Sen är jag done! Sen på måndag har jag bara en lektion mellan 15.40-17.00. Får se om jag ens orkar fara på den lektionen. Så jag kanske får jullov redan nu på fredag. Yey!!

Sen ska jag eventuellt träffa min kära storasyster (moster) imorgon! Tillsammans med hennes storebror (morbror Micke) hos min älskade morfar. Men bara kanske. Hon kom hem igår (tror jag, hon pluggar i Liverpool) så jag ska försöka få tag i henne idag. (Anneli, om du läser det här kan du gärna höra av dig, hihi) Hon kan säkert hjälpa mig med mitt engelska tal eftersom hon måste vara expert på engelska när hon bott där i flera år nu känns det som. Ååååh jag hoppas verkligen att vi kan träffas! Saknar henne så!


En fin bild på mig och Anneli när vi kommer träffas, hahahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0