Mysig liten släktträff.

Vid fyra tiden kom min morbror Mikael och hämtade mig i stan och vi for till morfar för att hälsa på. Jag kan säga att jag var väldigt nervös och förväntansfull. Och där var hon, min kära storasyster och moster, Anneli. Det var hur underbart som helst att träffa henne igen, för att hon ligger mig nära om hjärtat. Vi tre, jag, Anneli och Mikael satt och pratade i flera timmar, åt god mat, pratade lite till och sen for jag och Mikael till stan igen. Han skjutsade mig till busstationen så att jag kunde fara hem. Och här är jag. Jag vet att det är lite sent just nu. Men jag tar jullov nu. Ja, jag skolkar men, jag håller också på att bli sjuk. Känner mig jätte hängig. Ja, jag ska gå och sova när jag skrivit klart det här.

När jag kommer närmare mammas släktingar och familj känner jag mig närmare henne. Och jag har absolut ingenting emot det. När jag är dem kan jag lättare prata om henne, vilket är det jag vill.

Anneli och Mikael

hoppas de är ok att jag snodde denna bild av dig Anneli ;)

don't mind the guy in the background, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0