Tolv dagar före dopparedan.

Söndag, 12 dagar före dopparedan, lucia imorgon. Snart julafton. Jag älskar julen! Jag är värre än alla småbarn när man ska vänta på att tomten kommer. Jag kan verkligen inte sitta still, går och flänger hela tiden, haha. Men sen sliter jag inte upp paketen som alla småbarn. Jag öppnar dem varsamt och försiktit. ;)

Och en hemlis hära. Något ni kanske inte visste om mig, en del gör, andra inte:
Jag är verligen inte förtjust i julbordet. Tycker knappt om något av det. Jag äter potatis, köttbullar, en prinskorv, ägg, senap och ketchup, även om det sista inte hör till men. Det är min julmat det. Ja, jag är knäpp. Men man kan se det från den ljusa sidan också. Jag äter mig inte proppmätt på det häller. Däremot av allt julgodis och alla chokladaskar, höhö.

Men som sagt, jag ääääääääälskar julen. Så mysigt!


En gammal header, haha. Jag på bilden.

P.s - JAY VANN, YAAAY! - D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0