Myspys och planer.

Idag far jag hem från mormor. Det har varit (nästan) tre mysiga dagar då jag inte gjort någonting. Bara myst och njutit.

Imorgon är det nyårsafton. Det kommer förmodligen att firas hos min barndomsvän Christoffer. Jag och Andreas är sega med att planera och komma på vad vi vill göra, haha. Men det blir förmodligen det. Ska bli kul! Det var ett bra tag sedan jag och Andreas var på fest tillsammans och båda druckit. Stackarn har fått vara chaffis för mycket. Nu ska vi bara komma på hur vi ska ta oss hem. I värsta fall blir det taxi...dyrt. Ja, vi får fixa det helt enkelt. Sen har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Får rota i min lilla garderob när jag kommer hem. Får hoppas att mina paket kommit hem då. Pratar om HP till Xbox, höhö.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0