En lååååååååång lista.

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är nöjd.
Skulle du vilja väga mer?
Haha, mindre snarare.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Men fy, vill inte ens tänka på sånt.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha, vem vill inte det. ;)
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Haha, nej. Men en göööd drink skulle inte sitta fel just nu. ;)

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej, men vill!

Kan du slicka dig på näsan?

Nej, vill kunna det också!

Kan du kolla i kors med ögonen?

Haha, det kan jag!

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja, självklart. :)

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Jo, om jag inte är med någon. Men någon, lite svårare.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Njaa, inte det.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Det har jag gjort, gör ont som fan. Funderar på att göra det igen!

Kan du suga?

Hahahahaha, OM jag kan. ;)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja, om jag inte hittar något jag vill ha. :p

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja, det har jag säkert.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Japp. :)

Har du ett syskon?

Två halvsyskon.

Har du varit full den här månaden?

Nej.

Har du någonsin haft sex med någon?

Jajeböööx ;)

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Det har de säkert gjort.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej, de var ju roliga. :P

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nepp.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Jaaa, dock inte någon av det motsatta könet. När man är liten pussas man ju hela tiden, göööh?

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej, Andreas är bara två år äldre så. :)

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Neeeeej.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nej, fyfasen.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Oj, njaaaa, eller jo, typ. :P

Har du haft sex med mer än tre personer?

Neeeej.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nepp! :)


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Min bästa vän är min pojkvän, men sen kommer mina flickor på delade platser tätt bakom! :)

Vem älskar du?

Många! Andreas, pappa, mamma, mormor, mina mostrar, morbröder, kusiner osv osv.

Vem hade du senast sex med?

Mr. Andreas ;)

Vem vill du bli full med?

Med Andreas, det var ett tag sedan!

Vem är den bästa artisten?
Ooooooj... Beyoncé får det bli.

Vem pratade du senast i telefon med?

Andreas. :)

Vem har du en liten crush i?

Det är ganska många, skådespelare alltså :P

Vem är snyggast i världen?

Andreas, självklart! Sen kommer ett ex antal skådespelare på tät delad plats bakom. ;)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Jag skulle aldrig be bort det. :P Om jag inte fick behålla det själv, så antingen till Andreas eller pappa, men tvinga dem att dela med sig. Annars till någon världsfond.

Vem är snällast i världen?

Jag? (A)

Vem är din bästa kompis?

Andreas fortfarande.

Vem vill du prata med?

Andreas där fortfarande.

Vem sov du med senast?

Samma. :)

Vem såg du full senast?

Öööh...minns inte, hahaha.

Vem vet allt om dig?

Andreas och pappa tror jag.

Vem kysste du senast?

Andreeeeas.

Vem kramade du senast?

Aaaaandreas.

Vem kan berätta allt för dig?

Aaaaaaanteeeee

Vem hatar du?
Hahaha, nämner inga namn...muminluder.

--

Vad blir ditt namn baklänges?
Aicilef
Har du gjort en snöängel i år?
Nepp, inte det.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

När jag föddes, tror det blev några extra dagar när min höft hoppa ur led på besiktningen.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Kan inte komma på någon nu, men säkert några.
Tycker du att sengångare är söta?
Litegrann kanske ;)
Har du någon gång testat karate?

Nepp :P
Första sporten du gick på?
Tror det var basket, slutade direkt, fy.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites!!
Vad längtar du mest till just nu?
Jullov!
Hur gammal har du tänkt bli?
När Andreas dött kan jag också göra det.
Har du haft vattkoppor?
Ja, när jag var 4-5 tror jag.
Vad drömde du inatt?
Många drömmar, bland annat att jag stod lutad mot väggen med Ian Somerhalder (Damon i VD) framför mig, han luktade gudomligt och hade en sexig rygg som jag stog och smekte, hahaha. Han for med näsan längs min käke, mums! Blir pirrig av bara minnet. ;)
Vilken tv-serie är bäst?
True Blood!
Vad åt du senast?
Vanlijte med honung och mackor.
Höga eller låga strumpor?
"Vanliga" på vinter, "häl" på sommaren, om de behövs.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att förlora någon jag älskar för tidigt.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nja, ytterst sällan.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Svart och vit.
Bikini eller baddräkt?
Bikiniiii
Snyggaste läraren?
Haha, tänker INTE säga vem.
Är du mörkrädd?
Jaaa, usch.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Hahaha, whata? Ja :P
Riktig gran eller plastgran?
Riktig, mysigt med lukten.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.
Godaste drickan till frukosten?
Varm choklad.
Vill du bli president?
Nej. Hatar politik.
Har du spelat tjej i en teater?
Nej, faktiskt inte, har alltid varit man. :P

Duscha eller bada?
Duscha om man ska duscha, haha. Bada om man fryser.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Japp, några gånger.

Hur tar du dig till jobbet?
Jobbar inte, tar buss till skolan.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Japp, en gång, skulle bara testa, såg fördjävlig ut, haha.
Sjunger du på toa?
Nej, men jag vet en som gör, hahahahahah!
Vilken färg har din jacka?
Har många, just nu en mörkgrå kappa.
Använder du långkallingar?
Nej, men jag behöver köpa mig ett par.
Är du höjdrädd?
Litegann.
Vilket land vill du åka till?
Jag åker till South Africa i januari, sen vill jag till Austalien!
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
När personen som sjunger på toa sa att hon sjunger när hon gör tvåan, hahaha.
Vad ska du göra NU?
Fortsätta svara på frågor? Sen se OTH.

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaaaa.
Har du sett din bästa vän gråta?
Japp.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?

Inga i tablett eller flytande form, vad jag vet.
Vad åt du senast?
Mackor.
Har du fått någon komplimang idag?
Nej.

Har du varit med i en rättegång?

Nepp.
Är du polare med grannarna?

Det är "familjen" som är mina grannar. :P
Vilka språk talar din mamma?
Ja, hon talade svenska, engeska kunde hon säkert, sen vet jag inte.
Vilka länder har du bott i?
Only Sweden.
Senaste piercingen?
Tungan.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Minns inte, haha. I helgen tror jag.
Gay?
Halvgay, bi alltså.
Har du däckat/spytt för att du druckit?

Ett ex antal gånger...
Har du äggat ngn?

Haha nä.. snarare eggat.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nepp
Suger det här?

Nejdå.
Har du varit på stranden?
Jaaa.
Har du haft en stalker?
Nej, inte vad jag vet.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja, jag går ju musikinriktningen.
Hur bra är din syn?
Bra utan glasögon, fantastisk med glasögon.
Har du varit på ett party?
Jaa.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

ALDRIG I LIVET!
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Vem är jag? Visst, var du kär i en 9 åring.
Har du varit utomlands?
Ja, Grekland, Spanien, Brazil, Finnland, Norge, snart South Africa!
Har du sett din bästa vän naken?

Yeah, all the time. ;) Höhöhö.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
På pappas.
Var är dina syskon just nu?
Bredvid mig i soffan och bråkar.
Vad var den senaste drömmen du minns?

Svaret hittar du lite längre upp, om mitt moment med Ian Somerhalder.
Vilken tid gick du upp i morse?

11.30.
Vad ska du göra i helgen?
Vara med älsklingen!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Öööh, har iPhone så minns inte vem jag fick det senaste fjärde smset ifrån. Säkert från älsklingen.
När va du riktigt sjuk senast?

I våras tror jag, hade fruktansvärd hosta.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Iiingen aning.
Vad finns i din bakficka?

Ingenting.
Har du färglinser?

Nej, har inga linser.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Försökte sova.
Vad är det första du gör på morgonen?

Stänger av alarmet och somnar om.
Vad ska du göra efter det här?
Se OTH. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: janina

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

När personen som sjunger på toa sa att hon sjunger när hon gör tvåan, hahaha.



hahahahahahahaaa :'D

2010-12-09 @ 22:06:43
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Marléne

det var sannerligen en lååååång lista haahahaha :P

2010-12-10 @ 17:24:44
Postat av: Marléne

AHAHAAHAHAH hoppas muminludret läser detta ;P

2010-12-10 @ 17:28:45
Postat av: Anna

l u <3 :)

2010-12-13 @ 00:54:21
URL: http:// annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0