Bring me food ffs!

Alltså seriööööööst! JAG VILL HA MAAAT, NUUUUU! My ass till pojkvän har suttit och tryckt i sig två saftiga hamburgare medans jag har fått se på. Och inte nog med det, de är internationella pizza-dagen idag, kommer jag äta pizza? NÄ! FÖR JAG KAN INTE! Ni förstår inte hur jävla sugen jag är på en stor KEBABPIZZA med FEFERONIS! Eller ett stort SKROVMÅL med HOT CREOLE FRIES och CHILICHEES! Jag blir gaaaaleeeen!

Vad ska jag göra nu då? Jo, jag ska göra varma koppen, mumms! ELLER INTE! Jävla tung jävel, sluta svälla hela tiden! Jag vill ha fast föda, NU! :'(


CHILICHEES IN MY HEART! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Naaaw gumman ja chilicheese in my heart to-fan va gott! Stackare, håll ut några dagar till så kan du vräka i dig sen ;) haha

Haha ja något positivt! XD



Ja, gör det så kommer jag springande ;) hahah <3

2010-02-27 @ 00:44:21
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Härligt, jo det gör du nog rätt i så du inte får problem :)



Thihi, ja :D <3

2010-02-27 @ 11:18:30
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0