En fantastisk fredag.

Igår hände något fantastiskt! Jag trodde faktiskt inte mina ögon! Fick tillbaka NK B-provet. Jag förstod ingenting! Jag var bered på att få G, men nej. Jag fick provet, tittade längst upp i högra hörnet, kisade och sedan spärrade jag upp ögonen! JAG FICK MVG TJEJOR! Marléne och Anna kollade på sina prov, och det är första gången i världshistorien som jag fick bättre på ett prov än dem. Anna var väldigt stolt över mig och sa att jag förtjänade det! Hade vi inte bytt NK lärare så hade jag aldrig fått ett MVG. Jag gick från IG till MVG när jag bytt lärare. Så nu har jag fått det konstaterat, det var läraren som var dum i huvudet!

Igår hade vi även tjejmiddag här hos Anna där jag sitter nu. Jag, Anna, Marléne och så kom Chrille över ett tag också. Vi gjorde gomiddag, satan vad gott det var! Sedan tittade vi på min bebisfilm så att de fick se hur jag var när jag var liten och så fick de kika på min mamma när hon levde också. Jag trodde att vi skulle deppa ihop totalt men det blev en massa ooh och aah till mig. En docka som jag var när jag var liten. De var väldigt imponerad över mitt hår, hur mycket jag hade och hur lockigt det var. Hihi.
Sedan for Marléne och Chrille hem så jag och Anna kikade lite på hennes bebisfilmer. Men vi höll på att somna så vi gick och la oss. Jag la mig direkt i sängen medans Anna gick och bostade tänderna och så. Jag hade ingen energi till att göra de. När Anna kom tillbaka hade jag somnat, haha.

Idag har stackars Anna ont i magen, *blååååser på Annas mage* så Andreas är och ska hämta mig nu.

Bilder kommer.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt! Då kanske du får det betyg du förtjänar denna gång! Grattis! :)

2010-02-14 @ 00:29:07
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0