En tjock tisdag.

Fettisdag idag, det betyder bruna bönor. Blä. Men det betyder också semlor! Och det har jag precis tryckt i mig, MUMS! Jag tjuvstartade förra veckan, men det var för att min kusin som bor i Norge var på besök så det bjöds på semlor medans hon var här, hihi. Och nu är det bara fem dagar kvar så blir det tårta för fulla muggar! Då är de 18 års firande, YEY! Det suger att det är på en söndag jag fyller år, sämsta dagen man kan fylla 18 på. Men det kommer firas flera veckor efter min födelsedag. Det blir party med Sandra och gänget nästa helg, sen tatuering och det hemliga jag ska göra, sen party med tjejorna i klassen, hihi! Dock kan jag ju inte dricka efter jag gjort min tatuering, men det är de värt, har ju hela livet på mig. :)

Imorgon har jag och tjejorna tagit ledigt. Hela den här veckan håller vi på med våran föreställning och vi är praktiskt taget klar, så vi tog ledigt. Så jag ska till Jannebanne imorgon med tjejorna och busa. Det behöver jag! :) Och efter det blir det mys med älsklingen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0