Girls and the City.

Idag är det tisdag och då slutar jag efter elva. Så jag kom med förslaget att vi tjejer skulle gå på stan och äta lunch. Och det gjorde vi. På Mat&Prat gick vi. Det var första gången Anna.A och Marléne åt där, och det var mycket uppskattat. Så det blir nog mera gånger där när hela gänget är med. Jag åt så mycket att det höll på att komma upp igen. Det kändes som att min mage skulle sprängas. Och inte hjälpte det av att vi gick nån timme på stan efter det. Men jag har ändå fyndat! Ett par jeans för 125;- , halva reapriset! Och snygga är dom! En tröja för 50;- , halva reapriset där också. Och så en mössa för halva priset. Allt gick väll på 230 kr. När det egentligen skulle ha kostat runt 800. Så jag känner mig ganska nöjd!

Just nu sitter jag hos Andreas. Nyduschad och allt. Ska alldelens strax börja med pluggandet. Prov på fredag, usch. Men imorgon har jag sovmorgon, så jag får sova lite längre iaf. Och imorgon kanske jag ska och hälsa på min kompis och hennes lilla dotter Alice. Måste ju passa på att träffa min kompis och Alice när Alice fortfarande är liten. Får hoppas att det blir så! Har längtat väldigt länge efter att få träffa lillsnuttan igen. Måste få Andreas att träffa Alice nu också medans hon är liten och hoppas att det blir en liten vilja att vela skaffa barn iaf. Men jag ska väll inte hoppas för mycket. Hmf.

Nä, nu måste jag börja plugga.

Kommentarer
Postat av: Amanda - Berntyboys mamma

sv. Ja, jag får försöka få fram det på nåt sätt :P



haha, ja han är alldeles alldeles underbar ;D

2010-02-02 @ 21:02:31
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0