Love is in the air.

Alla hjärtans dag. Självklart är jag med mitt hjärta. Vi vaknade imorse och öppnade asken med geléhjärtan och mumsade på dem. Nu sitter hjärtat och äter hamburgare medans jag dricker te och försöker få i mig en macka. Jag känner mig nämligen inte så himla kry. Huvudet är tungt, snorig i näsan och har ont i halsen. Vill verkligen inte bli sjuk nu när det är så mycket på skolan som jag måste vara med på.

Aja, kärleksdagen idag alltså, så resten av dagen kommer att bestå av gulligull med min älskling.

Ha en bra alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Naaw tack :) åh va söta ni är :D ja jag hoppas också att du håller dig frisk! :( <3

2010-02-14 @ 14:57:55
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Huvva, bli inte sjuk :( <33 Hahah ja det brukar bli att man knarkar halstabletter XD hahah

2010-02-14 @ 17:59:59
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0