So listen baby girl.

Idag har mina vänner varit underbara. Dom har fått mig på helt andra tankar och vi har haft så himla roligt. Nu, däremot, när jag kommit hem kommer tankarna tillbaka. Men jag vill bara tacka för en bra dag med er, det fick mig på andra tankar och jag hade verkligen kul för en gångs skull. Alltså att jag menade alla skatt och skämt. Och nu snor jag Janinas klipp från i måndags, då vi också hade väldigt roligt! Var beredd för otroliga höftrörelser från mig. Höhö.

Det vi håller på med på videon är vårat KuHi projekt. Håller på att förebereda en föreställning. Enjoy!



Ni får mig att må bra. <3


Kommentarer
Postat av: Janina

Love u <3

2010-02-03 @ 20:12:05
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Louise

haha älskar den där kudd grejen, så söta miner ^^

2010-02-04 @ 00:14:54
Postat av: Anna

Vi älskar dej finis :) <3

2010-02-05 @ 01:58:50
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0