Det är joy att leva...

Skolan är i full gång. Min hjärna har fått börja jobba på heltid igen. Vilket slukar energi från mig. Jag är nu lika trött, sliten och deppad som jag var innan vi fick lov. Härligt. Båda tummarna upp.....

Och imorgon är det torsdag, den jobbigaste dagen på veckan. JOY!

Och mitt bland all denna depression så har jag shoppat lite och till och med skrattat på riktigt. Fantastiskt. Och nu är det tillbaka till botten igen.

Nä, nu vill jag självdö.

Vad skulle hjälpa nu? Jo, ett positivt graviditetstest. Men det kan man ju inte räkna med nu, nej. Så jag självdör istället.

Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Va? jag är inte på dåligt humör. Det var jag igår. Jag skrev bara att handling är viktigare än ord. Klart man kan uttrycka det i ord men man ska visa det också, det har inte ens med dig att göra. Jag skrev bara min åsikt. Vilket inte betyder att man är på dåligt humör. Att handling är viktigare än ord, klart man ska säga det också när man visar det med. Jag förstår inte, på vilket sätt verkade som om jag var på dåligt humör när jag kommenterade?

2010-01-13 @ 22:32:30
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej så var inte självfallet. Jag skrev bara min åsikt vad jag tyckte vilket jag inte menade något illa med.

2010-01-14 @ 23:14:54
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0