Hemskt, usch, fy, blä.

Sista dagen på lovet. Hemskt. Försökte förgäves att försöka somna tidigt igår, eller imorse. Och idag har jag förgäves försökt stiga upp tidigt. Jag har legat och snoozat sen tio imorse. Och har inte stidigt upp föränns nu. Jag är helt döööööööööööööd.

Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Det känns hemskt, usch. Tillbaka till ångesten över alla förbannades läxor som bara trycker ner mig till underjorden, ända ner till Hades. Jag har inte samlat upp någon energi alls. Känns det som. Jag behöver mycket mer vila. Sisådär något år?

Nä usch, jag ryser i hela kroppen när jag tänker på skolan. Men snart kommer Andreas och vi ska ta en härlig morgondusch tillsammans, sen ska vi fara och sova hos honom. Så förhoppningsvis kommer jag på lite bättre humör, hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0