På bra humör idag. Än så länge.

Äntligen är det fredag! Dagen har varit ganska bra idag faktiskt. Jag har äntligen fått byta NK B lärare, min förra sög b*lle. Och nu har jag min lärare som jag hade i NK A kursen. Och på hennes lektion idag lös man bara. Man fattade allt som hon förklarade och hon sken som en sol som man bara njöt av. TUMMEN UPP! Och jag fick beröm av min trumlärare idag att jag var väldigt duktig och att jag gjorde bra ifrån mig. Tackar tackar.

Just nu ligger Andreas med huvudet i mitt knä och sover som ett litet barn. Har aldrig hört honom sova så här tyst och sett honom så stilla. Sötnoooooos. <3

Ikväll blir det tacos och en massa mys! Det behöver jag verkligen.

Vad händer en fredag kväll som denna för er? :)

Ja, jag är på ganska bra humör idag. Like it. :)


Du var, du är och kommer alltid att vara min sömntuta.
Älskar dig. <3


Kommentarer
Postat av: DIAMANT

jahaa okej!:) haha:) aså lärkan är ett finlandssvenskt gymnasie så :).. förlåt för sent svar, var utomlands över julen men nu börjar jag komma igång igen med bloggen. har förresten satt upp bilder o sånt från resan!:)

2010-01-15 @ 22:16:46
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0