Grinat konstant.

Jag vet inte vad som hände inatt. Vet inte om det hade med min solbränna att göra eller vad det var. Men jag har drömt så hemska drömmar inatt. Det har varit mina värsta drömmar hittills. Jag har grinat konstant i mina drömmar. Bara några få uppehåll då jag stått med tårögda ögon. Annars har jag grinat konstant. Har vaknat flera gånger inatt av att jag varit blöt i hela ansiktet. Vaknade imorse av alarmet och mitt ansikte var blött och det var klibbigt runt ögonen av torkade tårar. Jag har ingen aning om vad jag tänkte på innan jag somnade. Men mina mardrömmar alltså, fyfan. Grinat och åter grinat. Det var jätte hemskt. Anna.H sov i rummet intill mig men hon hade inte hört något om jag skrikit eller varit högljudd under natten. Annars brukar jag prata väldigt mycket i sömnen, men hon har inte hört något. Jag blev helt paff imorse då jag fick medvetande om att jag grinat konstant i mina drömmar.

Super läskigt.

Jag hoppas att jag sover bättre ikväll....

Kommentarer
Postat av: Anna

gumman <3 jag får dåligt samvete när jag inte vetat om :/ och det kan ha varit din solbränna, man kan bli orolig och drömma då, det har jag hört fler än en gång ! <3

2010-07-08 @ 01:03:18
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0