Housewife of p-holm.

För det första så har jag nu fixat lite grejer till min iPhone, måste bara vänta tills imorgon tills jag kan få in musik på den, när pappa kommer hem med MIN dator. Då får ni skicka musik till mig! För det andra så är det förjävla skönt att vara ensammen hemma! Och för det tredje har jag varit hemmafru hela dagen, igår också. Idag for vi och handlade mat, tacos blir det! Enkelt och bra. Efter det så gick jag och vattnade alla blommor här hemma för att solen har legat på hela dagen, SKÖNT (nu blir nog min lådsasmamma glad). Sen gav jag mat åt det lilla djuret vi har här hemma, min kanin Molly. Efter det så tömde jag diskmarskinen och diskade stekpannor och annat som behövs till maten. Sen så hackade jag alla grönsaker så att det sen bara är att steka köttfärsen så kan man äta. Jag är såååå duktig!

Nu tänkte jag gå och blanda klart dippen och sen ska jag och älsklingen se Hajar som Hajar på 5:an. Efter det blir det mat och sen bastu! Myspys! Ha en bra lördag allesammans, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Åhå, vilken houswife ;) hoppas du inte är en desperate housewife för då kan det nog kanske sluta illa ;) <3



Thihi, nej du! puss! <3<3

2010-07-03 @ 17:54:56
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0