Inpulsryck och flanell.

Ibland får jag såna där inpulsryck. Energin jag inte visste att jag hade bara skuttar fram. Jag tänkte gå in i duschen för att känna mig fräsh när jag går och lägger mig, och så gär jag förbi ett påslakan av flanell som var nytvättat. Tanken krossa mig att det skulle vara fantastiskt skönt och mysigt med en renbäddad säng tillsammans med en nytvättad kropp. Sagt och gjort, jag gick upp på mitt rum och slet bort sängkläderna och satte på de nya sängkläderna av flanell. Och herregud vad jag svettas! Det är så himla kvavt överallt. Stackars mig som sover uppe i taket... Men det ska nog gå vägen, jag öppnade mitt myggfönster nyss så det är nog kallt och skönt när jag lägger mig.

Nåja, nu ska jag gå och tvätta av mig i halvkallt vatten och krypa ner och läsa TrueBlood så att jag blir trött nån gång. Natti!


Tänker på dig. <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Erkänn att dom var! :D Hihi, snutt fattar vad du menar men att det är varmt som in i h****ete! jag håller på att smälta bort!:O saknar dig vännen <3 puss!

2010-07-28 @ 20:02:23
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0