@ mormor.

Jag är ju som sagt hos min mormor just nu. Igår såg jag och min kusin på tv, vi grillade hamburgare och hade det mysigt. Idag så har jag och mormor varit och handlat och jag har legat och sola och läst TrueBlood. Det har varit sjukt varmt här idag. Fast nu blåser det ganska så mycket så jag sitter faktiskt och fryser.
Min morbror med familj skulle egentligen ha kommit ikväll, men katten blev sjuk och det var något med en trasig moped också, så de kommer imorgon. Så jag kommer säkert att stanna här tills på söndag. Eller jag vill stanna här tills på söndag, jag träffar min morbror och hans familj allt för sällan.

Jag har tagit en del kort här så dem får ni se när jag kommer hem.

Ikväll ska vi mumsa på god mat och äta chips med dipp, mmm! Sen ska vi kolla på en massa fotoalbum jag tagit med hit från när jag var liten och mamma levde. :)

Min underbara älskade mormor! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: snygging du själv ! :) snart ses vi babe :D <33 längtar !

2010-07-31 @ 00:11:44
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Lena

Hälsa till mormor!

2010-08-05 @ 11:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0