Toffeltisdag.

Idag har jag snoozat med älsklingen hela dagen. Vi har precis sett TrueBlood, så spännande! Det är så jobbigt att vänta en vecka på vare avsnitt. :(

Igår blev det lite party igen, haha. Med badtunna och rosé. Däremot tog jag det LUGNT.

Pappa och min lådsasmamma fick en resa till Norge i bröllopspresent från hennes syster med familj. Så imorgon ska hennes systers familj och min familj fara till Norge och vara där en vecka typ. Jag har varit lite skeptiskt about that, för att vi ska ut mitt i skogen (okej, där är jag van att vara eftersom jag bor i skogen typ) där det inte finns någon el alls. Vi har fått låna min kusins pojkväns stuga. Jag kommer heller inte kunna ringa eller smsa älsklingen för att det kommer vara så satans dyrt, plus att det inte finns någon täckning. Men efter älsklingens tjat om att jag ska fara så ska jag nu följa med. Jag beställde femte boken i TrueBlood serien igår men jag kommer typ inte hinna få den tills imorgon, för vi far tidigt och posten kommer sent.. :( Jag får vara försiktig med att läsa, jag har nämligen snart läst halva fjärde boken (nu måste du ligga i Anna ;)). Men jag fick Cosmo idag och så ska jag köpa lite mer tidiningar så att jag har något att göra när det blir för tråkigt. Det skulle vara någon festival i området där vi ska vara till helgen också, så vi får se om det är värt att fara på. Grabbarna ska iaf fiska och hålla på medans vi fruntimmer ska göra... jag har fan ingen aning :S

Aja, imorgon far jag till Norge och om jag inte får tag i någon dator kommer jag inte kunna uppdatera något, så ni vet.

Nu ska jag PUSSAS xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0