Tredje världskriget utanför mitt hus.

Imorse vaknade jag av att någon släppte flera bomber utanför mitt hus och mitt rum lyste upp i ljusblott hela tiden. Tidernas oväder var mitt ovanför mitt hus. Åskan sprängdes så att det gjorde ont i öronen. Herregud, och regnet öste ner. Hela huset skakade. Och hela dagen har det varit så himla kvavt. Man har bara velat gå runt naken för att kläderna klibbar mot kroppen. Jag har övervägt att gå och duscha flera gånger idag, men det är ingen idé, några minuter senare är man lika klibbig igen. Innan jag går och lägger mig ikväll (inatt) så ska jag ta en härlig och välbehövd dusch (jag som hatar att duscha). Vad SMHI säger så slog det ned 30.000 blixtar i Luleå, damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0