Aaaaaatchoooo!

Jag har åkt på en jätteförkylning. Jag har knappt sovit något inatt, bara nyser och hostar slem. Jag blir säkert hemma imorgon också. Men på onsdag måste jag på skolan för att inlämna in de sista uppgifterna. Får hoppas att jag mår bättre tills dess.

Helgen har väll varit bra, som alla andra helger. I lördags så for jag och Andreas till hans kompis Simon och grillade med han och hans tjej Kajsa. Det var väldigt trevligt! :)
Igår så tog vi det bara lugnt och såg på film. :)

Aja, nu ska jag försöka krya på mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hahah come and get it ;)



Naaw, krya på dig skrutt du får ju inte vara sjuk i sommar :( <3<3

2010-06-08 @ 12:44:00
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

Miss you bruden :( Jag vill vara med dej någon kväll, saknar våra sköna garvanfall och deeptalks :) don't u ? <3

2010-06-09 @ 01:11:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0