Bara en massa skit.

Godmorgon godmorgon! Herregud, jag har sovit 13 timmar inatt. Och jag var ändå dödstrött när jag slog upp ögonen kvart över 12 i morse. Fy felicia, FY! Och när jag har vaknat varje gång i natt har jag bara tänkt på en hemlig sak. Jag tänkte precis skriva vad det var, hahaha. Åååååh, längtar! Ni får veta när ni får veta, höhö.

Nu ska jag ta och göra mig redo. För idag ska jag och se The Last Song (!!!!!!!!) med Sandra, Fiia och Ida. Åååååh vad jag längtar! Och Sandra var på smygpremiären på Eclipse igår, den skitkorven! Jag får se hur det blir för mig och se filmen. Det är en massa "jag kan inte den dagen", "jag kan inte den tiden" mellan oss tjejer. Och jag blir knäpp. Jag orkar inte bry mig om det nå mer, nu överlåter jag ansvaret åt någon utav dem, haha. Men blir det inte att se den för mig imorgon far jag med min älskade man och ser den. Är väldigt ivrig om att få se den, när jag fått höra lite smått skvaller från Sandra om den.

Ajaaaaa, nu är det The Last Song iaf! Så nu ska jag bara trycka i mig nå snabbt i magen och sen fara in mot stan och trycka i mig varma chips och godis och gråta för fulla muggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0