Det blev liiite för hårt.

I'm alive! Nästan iaf. Jag som tyckte att jag tog det lugnt igår, men nejdå. Vaknade med en sprängade huvudvärk imorse och efter några minuter var det bara att rusa in på toan för att få upp lite från gårdagen. Blä. Jag mådde inte änns dåligt då jag gick hem till min kusin efter puben. Jag mådde prima. Jag har väll blivit extremt känslig. Annars var kvällen bra! Jag hade det roligt iaf. Träffade min underbaring Carro, hihi. Vi fick sörja tillsammans att våra pojkvänner var borta i Göteborg. Åh, han kommer hem snart, hihihihi!

Idag fyller Marléne 18 år, så ett stort grattis till henne! Och jag är åter ledsen att jag inte kunde komma ikväll. Men som sagt, jag var inte riktigt i form för att sätta mig på en buss vid tre tiden då jag fortfarande låg utslagen i sängen.

Jag vet inte vad som händer ikväll, bara att jag ska ta det lugnt!

Ställ gärna en fråga till min frågestund som håller på tills på söndag, gör det HÄÄÄÄÄR.

Kommentarer
Postat av: Marléne

tack gumman<3

2010-06-19 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0