En askul helg!

Min helg har varit underbar! Skolavslutningskvällen spenderades med Anna.a, Anna.h och Ellinor. Sen kom Anna.a's två kompisar och hängde med oss. Vi grillade och drog runt på cyklarna. Däremot så tog jag på mig alldelens för lite kläder. Så jag gick med en blå vattenfallhandduk runt höften hela kvällen, haha. Sen kom Andreas och hämtade mig, fyllematen blev på max, mmmm. Sen när vi kom hem till mig kunde jag knappt gå. Jag hade så himla ont i röven. Jag förstod inte vad de var jag hade gjort. Jag gick så långt att jag började tro att jag fått köldskada i skinkorna. Sen när flickorna kom till mig igår så kom smarta Anna.a med svaret varför jag hade så ont. Jag hade ju för helvete åkt på pakethållaren hela kvällen, inte undra på att jag hade ont i röven, haha.

Ja, gårdagen var också underbar! Vi pratade skit, lagade mat, goosade med Loka, bada batunna, såg film och åt en massa gott. Chips och dipp, 1,5 kg godis, 5 liter läsk, kakor, popcorn och chili ostbågar (vet inte hur de stavas anna). Herregud vad vi proppade i oss! Åh, de måste vi göra om!

Just nu är jag hos Andreas, ska sova här. Jag har klippt honom, bild på de får ni se nån dag framöver, hihi.

Hoppas ni haft en bra helg. :) Imorgon är det ingen skola, HALLELUJAH!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Klart att vi måste göra om det, helt underbart var det! :D tack för en underbar helg gumman <3<3 hihihi håller med, HALLELUHJA för att det inte är någon skola imorgon ;) dock så är det ju vissa som börjar klockan sju imorgon....suck hahah XD <3

2010-06-13 @ 21:28:46
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Den andra Anna

JÅ ingen skola ja, men dans med 62 ungar står dock på schemat, gud bevare mej väl ! ;D Och jag har haft en helt underbar helg, verkligen. Längtar till nästa gangbang blir av ! OCH din lilla skit, det heter faktiskt cheeze crunchers ! Favoriterna föfan, jag är djupt besviken Fellan... Djupt besviken ;) <3

2010-06-14 @ 01:02:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0