Fifflat med headern.

Haha, ja nu har jag suttit ett bra tag och bråkat med datorn. Hade en helt annan ide för en helt ny design på bloggen, tänkte göra den själv när jag ändå inte gör ett skit här hemma. Men det sket sig totalt. Blev bara irriterad. Så jag började fiffla lite på min header som jag inte tagit tag i föränns nu. Och man ska väll inte säga att den är världens finaste. Men den får faktiskt ta och duga! Jag får låta min kära moster eller min kompis Anna.a till att göra en snygg header till mig, till en ny design. Resten kan jag själv. För jag har verkligen världens superidé till en ny design. Men när man inte har den senaste versionen av photoshop så går det inte så bra. Plus att jag suger på photoshop. Men det gör inte moster eller Anna, höhö. Aja, hope you like it. Den blev lite mer personlig iaf!

Ställ gärna en fråga till min frågestund som håller på tills på söndag, gör det HÄÄÄÄÄR.

Kommentarer
Postat av: Emma | Fotoblogg mixad med vardagen

Hej!

Allt bra med dig? :)



Puss

2010-06-16 @ 23:16:42
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0