Jag har världens vackraste kompis!

Idag for jag till skolan för att redovisa en sista uppgift. Sen gick jag en halvsväng på stan med tjejorna. Efter de for jag, Andreas, pappa och min lådsasmamma på en lägenhetsvisning inne i stan. Den var hur fin som helst! Jag och Andreas vill verkligen ha den! Tänker inte länka till den ifall någon som läser den här bloggen bestämmer sig för att budgiva på den också, haha. Åååh, den var helt underbar! 50 kvardat, stort kök, mysig sovalko och en inglasad balkong, UNDERBART! Nu är det bara de att jag måste börja leta jobb så att jag kan börja jobba någon gång i veckan och få in lite cash. Det behövs verkligen.

Jag var och fotade min kompis Sandras bal igår. Att man har någon snygg och vacker bästis, höhö! Titta bara så vacker hon är med sin kompis Erik. :D





Kommentarer
Postat av: sandris

men är du nå gullig! blir ju helt tårögd. :) hihi <3

2010-06-10 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0