Monster

Jag är sjuk. Nyser och har fruktansvärt ont i halsen. Är väldigt hängig och skulle kunna somna nu där jag sitter/halvligger i sängen. Skulle egentligen gå med flickorna och se balen som esteterna har ikväll. Men jag är allt för hängig och har sovit jätte dåligt inatt, drömt en massa mardrömmar och vaknat hela tiden och halsen har känts som sandpapper. Så jag var tvungen att avboka det. Men vi gick och åt lunch på Sub och gick en sväng på stan. Åh vad jag jag vill ha pengar just nu, blä...

Aja, det är fredag iaf. Väntar på att Andreas ska komma hit. Jag ska se de två sista avsnitten av True Blood nu, ångest! Vill se mer! Men som tur är har tredje säsongen premiär den 13 juni, hihi! Får nöja mig med att läsa böckerna tills dess. Började på andra boken för nån dag sedan. Är efter i boken när det gäller serien, jag får ligga i! Men jag får huvudvärk ibland när jag måste läsa den på engelska. Kanske beror på att jag inte använder mina glasögon så ofta som jag borde. Yes, för de som inte visste, jag har glasögon. Får ta och visa en bild på det inom en snar framtid, höhö.

Men men, nu: True Blood och den otroligt sexiga Alexander Skarsgård. ;) Så otroligt coolt att han pratar svenska i serien, höhö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur äre läget? :)

2010-06-05 @ 00:43:35
URL: http://fotoblixt.blogg.se'
Postat av: Anonym

gött hörru :)

jo det är bara bra!



Händer för ngt idag då? :D

2010-06-05 @ 13:20:14
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0