Smaskar på tuttifrutti.

Gomorgon gomorgon! Jag vaknade för undefär en timme sen av att en superläcker man kom i rummet. Nej, inte Robert Pattinson, men nära. ;) Andreas kom hem för att käka lunch och gjorde samtidigt frukost åt mig. Sötast! Nu har han farit och jobbat igen och jag sitter här och poppar musik, höhö.

Jag har fortfarande inte fattat att det är sommarlov. Men jag har verkligen sommarlov nu. Och de är mitt sista dessutom. Så denna sommar ska jag försöka att inte sova bort dagarna genom att gå lägga mig på morgonen och sova till eftermiddan. Jag ska ta mig ut på morgonen för att sola om vädret behagar. Fara på stranden mycket. Hitta på mycket hyss med mina underbara kompisar. Jag ska dessutom övningsköra en massa så att jag kan ta de där förbaskade körkortet nån gång. Vilket för mig låter asjobbigt. Men nån gång ska jag göra det, så det är lika bra att "göra bort de". Läskigt...

Och för de som vill se lite bilder från helgen, hitta in på Anna.h's blogg. Håll koll, för snart kommer de bilder från lördagen också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0